mandag den 16. marts 2015

Tidlig søndag morgen

ADVARSEL
Novellen er fiktion.
Kan for nogen virke stødende.
Kan indholde scener som er ulovligt i den virkelige verden.
Denne er novelle skrevet af Niki Geisha.

Tidlig søndag morgen.
Uret ringede. Jeg rejste mig op, og slukkede for clockradioen, som spillede for fulde drøn nogle meter væk fra min seng. Klokken var 4:30 en søndag morgen.
Ikke fordi jeg ønskede at stå op så tidlig, men der skulle tjenes penge til alle de ting, jeg ønskede mig.
Specielt de Levis bukser til 800 kr. som jeg havde udset mig.
Jeg var bare 14 år. Og havde tigget og bedt mine forældre om at købe dem til mig, men lige lidt hjalp det. Jeg kunne ønske mig dem i julegave eller begynde at gå med aviser, var beskeden.
Jeg måtte havde de bukser. Men jeg skulle i hvert falde ikke gå med aviser.
Heldigvis fik jeg jobbet hos en bager. Som en skøn bagerjomfru.

Jeg fjernede søvnen fra øjnene, og smuttede under bruseren.
Varmen fra vandet, gjorde det godt. Jeg fornemmede hver en dråbe, som ramte mig. 
Havde lyst til at stå her hele dagen.
Shampooén røg i håret, og kroppen blev sæbet ind.
Det varme vand skyldede skummen ud, og jeg var klar til en ny dag.
Tænderne blev børstet, håret redt og make-uppen lagt. 
Iførte mig g-strengen og bh'en. 
Tog en kort sort nederdel og en sød rød top med hvide prikker på. 
Tiden var ved at løbe fra mig, så jeg tog min lille sorte skuldertaske, og hoppede i mine klipklapper.

Jeg måtte småløbe, bussen kunne ankomme hver sekund.
Jeg når lige rundt om hjørnet, og ser røven af bussen. 
Fuck! Fuck! Fuck!
Hvad fanden gør jeg. 
Chefen var blevet så sur sidst, jeg kom for sent.
Jeg kiggede fortvivlet omkring.
Ikke en eneste bil på vejen kl. 5 om morgen.
Overvejede at gå tilbage og hente min cykel, da jeg så en lastbil komme imod mig.
Jeg viftede med armen i håb om, at lastbilen vil stoppe.
Men lastbilen trillede forbi mig.
Jeg trak på skulderen, og begyndte at gå hjem igen for at hente cyklen.
"Hey, skal du have et lift?" hørte jeg bag mig.
Jeg vendte mig om, og løber hen imod lastbilen.
Døren blev åbnet, og jeg så en pæn smilende mand.
Måske først i 40´erne. Mørk kort hår. Nybarberet. Og venlige brune øjne.
"Hvad så, skal du have et lift?" spurgte manden igen.
"Ja, jeg har misset bussen, og skal nå at være på arbejdet inden kl. 5:45. Så det vil bare være kanon, hvis du kommer forbi Engvej Bager, og kan sætte mig af der." Mit hoved lænede mod højre side, og jeg sendte ham et genert smil.
"Du hopper bare op. Vi skulle nødig have, at du kommer for sent." Han smilede tilbage. 
Jeg hoppede op i lastbilen, en smule nervøs men også lettede.

"Jamen, velkommen ind. Jeg hedder forresten Peter, hvad hedder du så?"
"Sille," svarede jeg.
Vi snakkede lidt. Han stillede alle spørgsmålene.
Om min alder, hvilken klasse jeg gik i, om jeg altid var så tidlige oppe osv.
Jeg svarede ham høfligt tilbage.
Synes faktisk, at ham Peter var meget sød.
Egentlig lignede han min far. Den der seje type, som alle ønsker at være venner med.
Som altid hjalp, hvis man havde brug for en hånd. 
Jeg kiggede ud af vinduet på min højre side.
Kiggede på fuglene og bygningerne, da det slog mig, at jeg ikke genkendte området.

















Pludselig mærkede jeg noget iskoldt.
Jeg kiggede forskrækket ned, og ser et håndjern rundt om mit håndled.
Kiggede fortvivlet op på Peter.
"Hvad laver du?" råbte jeg.
Han sætter det andet håndjern rundt om et stålrør, som sidder i loftet.
"Åh... vi skal såmænd bare hygge os lidt," grinte han.
Jeg blev bange, og råbte "HJÆÆLP" alt det jeg kunne, samtidig med at jeg prøvede at slå efter ham.
Han stak mig en lussing, og grinte hånsomt.
"Ingen kan høre dig. Alle sover klokken 5 om morgen på en søndag. Prøv at se ud på vejen."
Jeg blev forskrækket over den hårde kolde håndflade, der ramte min kind.
"Jamen, du lovede at jeg kunne nå at komme på arbejdet!" sagde jeg med en noget rystende stemme.
"Sille, kig på mig," sagde han med en bestemt stemme.
"Jeg holder altid, hvad jeg lover. Men når det er sagt, så gør jeg dig en tjeneste, og så forventer jeg også, at du gør, som jeg siger i de 30 minutter, du sidder i min vogn."
"Fuck, dig! Slip mig fri din psykopat," råbte jeg.
Han tog fat i mine lår. Jeg prøvede, at skubbe hans hånd væk med min frie hånd.
Da det ikke hjalp, begyndte jeg at slå og sparke ham.
Han hev fat i mit hår, og hev kraftig i det.
Og så stak han mig endnu en lussing.
Jeg græd.
"Vil du ikke nok lade mig være. Jeg er kun 14, og jeg har aldrig prøvet det før."
Han stoppede lastbilen, og satte sig foran mig.

Han hev op i min top. Og stod et øjeblik stille, og kiggede på mig.
"Hvor er de fine og smukke. Hvad størrelse bruger du?" spurgte han.
"Det... det er en størrelse C" stammede jeg.
Han fjernede min stropløse bh, og aede mine bryster kærligt.
Jeg prøvede igen bedende, om han ikke kunne stoppe.
Han tog fat i mine brystvorter, og vred dem rundt.
Smerten var ikke til at holde ud, og jeg tudede.
Endnu en gang mærkede jeg en hård hånd på min kind.
"Nu holder du fandme kæft tøs! Siger du et ord mere, klipper jeg dit lange hår af. Du har så meget at lære, og jeg skal nok vise dig, hvordan man bliver en rigtig tøs."
Han trak sine short af, og inden jeg nåede at protestere, hev han hårdt i mit hår bagud, og stak hans pik i munden på mig. Jeg slog ham med min hånd, men han jog pikken længere ned i halsen på mig.
"Du vover lige på at bide mig," sagde han.
Jeg følte, jeg blev kvalt. Kunne ikke trække vejret, og fik opkastningstrang.
Han tog pikken ud af munden på mig.
"Prøv at se på den. Du vil komme til at elske pik."
Jeg kiggede på hans pik. Og blev nærmest bange påny, da jeg så, hvor stor den var blevet.
Han klaskede pikken i hovedet på mig.
"Duft til den. Du kan ligeså godt lære duften at kende."
Proppede den i kæften på mig igen, og mundkneppede mig, ved at holde hans hænder rundt om hovedet på mig.
Han tog pikken ud af munden på mig igen, og vaskede mit ansigt med mit savl, som sad på hans pik.
Sådan blev han ved et par gange mere.
Min mascara sad helt sikkert ikke, som den skulle.

















Jeg sad nærmest i shock, da han løsnede håndjernet som sat fast i loftet, og satte det rundt om mit andet håndled, og lagde mine hænder bag mit hoved. Han lagde mig ned på ryggen, så min krop lå på tværs af sæderne, og mine ben hang udover og dinglede.
Han aede mig på kinden med stille og rolige strøg, og kyssede mig på munden.
Hans tunge kom indenfor, og aede min tunge.
Jeg havde forlængst opgivet at gøre mere modstand, og ønskede bare det skulle overstås.
Hans ene hånd kælede med mine bryster, mens den anden hånd nussede mig i mit mørke lange hår.
Små kys satte han på min mund, og ned langs min hals til mit venstre bryst.
Kyssede mit bryst, som straks reagerede ved at min brystvorte strittede stift ud.
"Hvor gør du mig lykkelig, og du kan tilmed godt lide det.
Du skal nok blive en god tøs, der kan lide pik," grinte han.
Jeg forstod det ikke. Kan min krop lide det, hvis mine brystvorter bliver stive?
"Nu må vi ikke forsømme det andet smukke bryst, vel?" hviskede han, og begyndte at sutte på mit højre brystvorte. En behagelig følelse rammer mig. En følelse som jeg aldrig havde haft før.
Han trak op i min nederdel, og tog mine g-strenge ned.
"Du er jo glat," smilte han og kiggede mig i øjnene.
"Dygtig tøs."
Han kælede med mine ben og opad mine lår. Aede med små milde strøg.
Han trak mig længere ned af sædet mod ham, og hurtig derefter, mærkede jeg en varm tunge ramme min klitoris. Han slikkede mig. Sugede mig. Nappede mig.
Jeg har aldrig haft sex, og har aldrig haft nogen drenge røre mit ømmeste punkt.
Han løftede stille min bagdel, så jeg nærmest lå på hans hænder, uden han én eneste gang stoppede med at slikke mig. Jeg var forbavset over, hvor meget jeg nød det.
Men det varede ikke længe. Hans finger havde fundet vej til mit røvhul.
Jeg stivnede, og stoppede med at trække vejret.
"Slap af... Bare nyd det, så gør det ikke ondt," sagde han.
Han slikkede videre, og jeg prøvede at slappe mere af, samtidig med at han kneppede mig med en finger i min røv.
En varm rolig fornemmelse gik igennem min krop, sitrende, og jeg kom i en kæmpe orgasme.
Min allerførste orgasme med en mand.

Han slikkede videre, og bevægede sig mere bagud.
Han slikkede mit røvhul.
"Du har fanden en dejlig røv. Det er sgu din heldige dag. Du får lov denne gang til at forblive jomfru, og så tager jeg dig sgu i røven i stedet for."
Jeg begyndte at græde igen.
"Please, stop. Please..."
Han overhørte mig, og vendte mig rund på maven.
Trak i mit hår, spyttede på sin pik, og stak pikken op i røven på mig.
En smerte ramte mig. Fuck, det gjorde ondt.
Jeg tudede.
"Hvor er du bare stram," stønnede han.
Han havde besvær med at få hele hans pik op i røven på mig.
Selv efter flere stød, kom den ikke meget længere ind.
Han tog pikken ud, og spyttede ned i mit røvhul inden han igen, stak den ind i mig.
3 hårde stød skulle der til, før han havde hele sin pik i min stramme røv.
Hans hænder holdte fast i mine hofter, og så kneppede han mig hårdt og brutal.
"Fuck, du er en dejlig tøs," råbte han, mens han kom op i røven på mig.

Efter et stykke tid trak han sig ud af mig.
Jeg lå stadig på maven, helt væk i en eller anden trance form.
Han løsnede håndjernet, aede mig på kinden, og satte et blødt kys på min pande.
"Du har været sådan en god tøs," hviskede han med en blød stemme og forsatte.
"Rejs dig op"
Jeg satte mig op og tog med rolige bevægelser rundt om mine håndled, ligesom for at bekræfte mig selv i at håndjernene var fjernet.
"Var det så slem?," spurgte han.
Jeg tyggede på hans ord, og rystede svag på hovedet.
Selvom jeg ikke kiggede direkte på ham, kunne jeg skimte et lille selvtilfredsende smil i hans ansigt.
Han nussede mit hår, og lagde noget i min hånd.
"Fordi du har været så dygtig og lydig en tøs." Han klemte blidt min hånd, og klappede mig et par gange på låret.

Kl. 5:45 stod jeg foran mit arbejde med mine g-streng og bh i den ene hånd, og 800 kr. i den anden. Han havde sat mig af til tiden, og lige inden han smækkede med døren, råbte han.
"Vi ses i næste uge. Samme dag, samme tid."


4 kommentarer:

  1. Hej Niki
    Ja.......
    Hvad der dog ikke kan ske på en tur til bageren 😊
    Dejligt indlæg, fortsæt endelig med det😈
    Rigtig god weekend.

    Knus
    Mister Vejle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mister Vejle

      Fantasien kan have frit lejde, uanset hvor man skal hen i verden ;)
      Tusind tak for din kommentar :)

      Knuzzz Niki

      Slet
  2. Fantastisk novelle og flot at du har skrevet den. Man kunne måske få lov at leve den ud med dig ? - smiler

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym

      Fantasier er, og bliver fantasier.
      Og det er selvfølgelig forskelligt fra virkeligheden.
      Men jeg er altid frisk på noget rollespil ;)

      Knuzzz Niki

      Knuzzz Niki

      Slet