søndag den 27. marts 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 12

Ugen for mig har stået på en masse lækker sex.
Og det kan være lidt svært at vælge, hvem jeg synes burde blive
Men faktisk så er der ikke nogen tvivl i denne uge.

Det er en dejlig stamgæst, som jeg i øjeblikket ser en del til.
Fra han kommer ind af døren, står den på flere dejlige tungekys,
til smil og det glædelige gensyn.
Ord bliver vekslet, og vi smutter hurtig i bad sammen.
Her står den på flere kys og kærlige kærtegn.
Det varme vand gør godt på min krop.
Og hans varme hænder finder rundt, og leder efter hemmelige steder for at udforske.

Vi smutter ud af badet, og sniger os ind i "vores" hyggeværelse.
Tiden bliver brugt på mange, lange og varme tungekys.
Imens han leger med min lille mis.
Og om jeg kan lide det, tror jeg sagtens han kan mærke og høre :)
Hans pik vil lege gemmeleg, og finder vej til min våde hule.
Det føles så rart, når jeg mærker hans varme pik i mig.
De små bevægelser vi hver især gør, gør det hele så intimt, så unik,
at lige nu og her findes der kun os.
Jeg er ligeglad med verden omkring mig,
og nyder hvert et kys, hvert et klem, hvert et stød.

Han ved hvad der tænder mig, og gør sit for at gøre mig tilfreds.
Han higer ikke for at nå hans klimaks, før jeg har nået mit.
Sammen kreere vi skøn musik.
Alt i samme tempo og altid i takt.

Jeg kommer i en dejlig klitorisk orgasme,
som tager vejret fra mig.
En skøn følelse, som en kvinde nu kan føle.
Han giver mig lov til at finde vejret.
Giver mig lov til at mærke orgasmen hel.

Min mund leder efter hans stive pik,
higen efter at også jeg giver ham en ligeså dejlig orgasme.
Smagen af hans pik gør mig liderlig igen.
Men fortsætter legen med min tunge på hans pik hoved.
Jeg bevæger mit hoved op og ned, 
og nyder de spændinger, jeg kan mærke hans ophidselse gør ved hans krop.
Jeg mærker hans varme sæd ramme min tunge,
og hører hans vejrtrækning, når sit højdepunkt.

Vi lægger side om side, og finder vores normale vejrtrækning igen.
Vi snakker om livet uden for "vores" legeværelse.
Om arbejdet, konen og børnene.
Det vi laver er vores hemmelighed.
Men uden for dette legeværelse, har vi hvert vores liv.
Et liv der er dejligt med deres finurligheder.
Et liv som er helt normalt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar