lørdag den 9. april 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 14

Det har været en stille arbejdsuge for mit vedkommende.
Det ikke sådan når man bliver forhindret i at arbejde,
grundet private omstændigheder.
Og mærkelig som det lyder, så bliver man lidt afhængig af det dersens sex...
Faktisk så hungrer jeg efter sex, hvis jeg ikke får på de dage jeg plejer.
Så er det jo godt, jeg har valgt at få en fast vagt i Rødovre om fredagen.

Når man starter på et "nyt" sted, skal man i mange tilfælde opbygge
sit gæstegrundlag. Nogle dage der vrimler det ind med gæster,
andre dage er der ingen. Og forhåbentlig efter en periode,
vil man få faste gæster, som gør, at man kan blive ved med, at lave det man elsker.

Det er meget længe siden, jeg sidst har besøgt Rødovre.
Men faktisk før i tiden, havde jeg vagt her hver fredag i en periode.

Men tilbage til min vagt i fredags.
Det havde været en meget stille dag.
Men en sms tikkede ind på skærmen af min mobil.
Et smil bredte sig på mit ansigt,
da jeg så, at det var fra en tidligere stamgæst fra min Rødovre-tid.
Det er super fedt, når man snakker godt,
og når man samtidig, har noget fedt sex sammen.

Gensynsglæden var da også at mærke på mig,
da han trådte ind af døren senere på aften.

Han kender mine svage punkter,
og de punkter der sender vibrationer igennem hele min kroppen.
At han havde lyst til at styre legen, og være min Herre,
var lige det, jeg havde lyst til.

Han styrede sin pik ind i kæften på mig,
mens jeg sad på mine knæ,
samtidig med at han holdte mit hoved,
og styrede slagets gang.
Jeg indrømmer gerne, at jeg blev lidt våd :)

Er der en bedre måde at starte sin weekend på?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar