søndag den 17. april 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 15

Det var en af de uger, hvor alting bare stod lidt stille for sig.
Forstået på den måde, at jeg endnu ikke rigtig havde mærket varmen fra solen.
Der hvor man bare håber på noget ferie, og solens stråler på sin bare hud.
Jeg burde ikke klage. Det er ikke længe siden, jeg har nydt solen.
Men altså det var én af de uger....

Der skulle ikke meget til for, at irritere mig eller gøre mig træt.
Jeg var dog glad for en tidsbestilling, der var lavet ugen forinde.
Én af de gæster, man bliver super glad for at være sammen med.
Én der kan få smilet frem i en.
Og da jeg skimtede kalenderen igennem, blev jeg superglad for at se, 
at han havde bestilt 1 time.
Masser af tid til forkælelse, kys og kælen til mig :) 

Han er af den ældre generation.
Kunne nok have været min bedstefar.
Men det gør overhovedet ikke spor.
Jeg føler mig meget tryg i hans arme.
Hans måde at være på, hans måde at trække vejret på.
Hans måde at tale på, hans måde at kæle og kysse mig på.
Han viser så meget respekt overfor mig, at jeg vil tror, at han kunne gøre alt ved mig,
og stadig være en sød og dejlig mand.

1 time går hurtig, når man er i godt og trygt selskab.
Og at starte det hele med et dejligt bad sammen, er ikke helt af vejen.
Det er egentlig meget skægt, at selvom der er så mange år imellem os, 
så føles det som om, at vi kan snakke om alt.
Det giver en følelse af, at dette er meget mere end bare sex.
Ikke forstået på den måde, at der er noget kærlighed imellem os,
men forstået på den måde, at der er rigtig god kemi.
Kemi der gør, at man har dejlig sex sammen.
Kemi der gør, at man snakker godt sammen.
Kemi der gør, at man er trygge sammen.
Bevægelser af arme, ben og krop, bliver mere flydende.
Ikke akavet. 
Bare helt naturlige menneskelige bevægelser, når to mennesker er sammen intimt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar