lørdag den 23. april 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 16

Der er forskellige grunde til at man vælger, at besøge en glædespige som mig.
Min Ugens Bedste Gæst havde klart sine grunde.

Det var nemlig bare noget han gerne vil prøve.
Altså at være sammen med en glædespige.
Og det kunne jeg ikke andet end at nikke genkende til.
Altså hvis jeg var af det andet køn, så ville min nysgerrighed og min seksuelle lysten,
ikke kunne lade være med at udforske denne verden.
Og som så mange andre, der skal (af)prøve det for første gang
er der nogle tanker om hvad man ønsker at opnå.
Okay, udløsning og orgasme, er hel sikker én af tingene.
Men han ønskede, at det skulle være en professionel pige.
Min nysgerrighed gjorde, at jeg simpelthen måtte spørge ham
da han ankom, om hvad han mente med professionel. Det vidste
sig, at det han egentlig ønskede bare var, at hans første oplevelse
med en glædespige blev en rigtig god og rar oplevelse :)

Ordet professionel har jeg godt nok tænkt og studset lidt over 
siden hans besøg.
En professionel luder.
Er det dét jeg er blevet til?
En professionel luder?
Ikke fordi sætningen eller ordene gør mig noget.
Overhovedet ikke spor.
Altså luder. Tjek.
Men.
Professionel....
Pro-fes-sio-nel
Hvornår er man professionel?
Er det når man er god til sit arbejde?
Eller når man kan leve af sit erhverv?
Skal man have en uddannelse for at være professionel?
Jeg har før arbejdet i andre "normale" brancher,
og jeg vil da sige, at jeg ikke er blevet kaldt professionel efter så kort tid
i den pågældende branche.
"Hej, jeg er Niki. Jeg er professionel luder".
:)

Men altså snakken fra start, havde ligesom sat nogle forventninger til mig.
At jeg skulle være professionel luder.
Han havde læst min blog. 
Kunne lide personen bag de skrevne ord.
Det var en ung rødhåret håndværker der mødte mig i døren. 
Nok på alder med mig selv.
Sød, smilende og duftede godt.

Da det første kys ramte mine læber, var mine tanker væk.
Jeg var tilstede.
Mærkede enhver berøring mod min nøgne krop.
De små strøg over mine brystvorter.
Den bløde tunge over min klitoris. 
Smagen af en lækker ren pik.
Jeg nød hvert et øjeblik.

Men sætningen har altså efterfølgende dukket op i mine tanker.
Niki, den professionelle glædespige. 
Er det mig nu?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar