søndag den 15. maj 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 19

Sex har mange forskellige former.
Sex kan overstået på nogle få minutter, eller sex kan vare en hel dag.
Sex kan indeholde bløde, blide former.
Sex kan være hårdt og konstant.
Sex kan være eksperimenterende og sjov.

Min Ugens Bedste Gæst har jeg leget med før.
Men denne gang ville han have dobbelt tid.
2 timers leg.
Jeg vidste, det vil blive godt, da han ringede, og bestilte tiden.
For vi har altid haft nogle fede sextimer sammen.

Han havde legetøj med.
En kæmpe dildo.
En dildo som han ønskede, at vi prøvede på ham.
Spændende om vi kunne udvide ham til at tage den hele ind.

Min gæst tager altid et bad inden, vi går i gang med at lege.
Det er så super dejligt.
For så ved jeg, at han er ren og lækker.
Ren til at vi kan lege uden bekymringer.
Både for hans og min side.

Vi varmer godt op med masser af intime kys.
De dybe og smagsfulde.
Hans blide berøringer, der aer min kind, min hals og ned mod mine bryster.
Det er utroligt, hvor meget jeg kan give mig hen, når jeg giver slip.
Noget jeg gør, når jeg føler mig trygt.

Han smager på mig.
Kæler med sin tunge på min krop.
Finder de følsomme steder, hvor hans tunge kan lege gemmelege.
Han finder en af mine dildoer frem, og stikker den ind i mig
samtidig med, at jeg mærker hans tunge lege med min klitoris.
Fantastisk sammenblanding af følelser.

Så det min tur til at forkæle ham.
Varme ham op så vi kan opfylde hans ønske.
Min tunge kommer også på arbejde.
Jeg smager på hans kugler, og mine fingre finder vej til hans hul.
Og jeg arbejder stille og rolig, en fingre af gangen, op i hans stramme hul.
Jeg kan mærke, at han nyder det.
Efter lidt fingre arbejde, skifter jeg mine fingre ud med en af mine dildoer.
Og jeg tænder for vibratoren.....

Han er parat til at modtage, hans medbragte kæmpe dildo.
Han lægger på ryggen, og jeg presser den langsom op mod hans hul.
Det er ham, der styrer det.
Han bestemmer hvor meget, han presser ned mod dildoen.
Med små ryk, ryger han længere og længere ned over den.
Fantastisk syn!

Jeg synes det er så dejligt, når jeg er med til at opfylde fantasier.
Noget man måske længe har gået rundt med.
Drømt om.
Fantaseret om.
For nogen kan der være så langt fra fantasi til virkelighed.
Og hvad er bedre end at få sin fantasi opfyldt?




2 kommentarer:

  1. Hej Niki
    Endnu en interessant indgang og vinkel, på dette herlige univers som du er en fantastisk formidler af både fysisk og verbalt.
    Hvis der er noget jeg tænder på så er det en kvinde som både har sit hjerte og hjerne med i sit job.
    Tusind tak, din dejlige frækkert.
    KAN kun varmt anbefale denne dejlige og fantastiske kvinde.
    Nu må jeg snart besøge dig.........
    Eller måske invitere dig.
    Rigtig god pinse til dig.

    Knuzzz
    Mister vejle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mister Vejle

      Endnu engang tak for dine søde ord.
      Livet er alt for kort, til ikke at lave det man elsker.

      Håber da helt klar, at se dig snart.
      Det var aaaalt for hedt sidst :)

      Knuzzz Niki

      Slet