søndag den 22. maj 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 20

Vi har hver og især noget, som gør os glade, når vi snakker om den seksuelle verden.
Noget der får smilet eller følelsen af selvtilfredshed op i os.
Dét at få en udløsning, kan være det primære mål.
At modtage eller give sig selv sådan en stimulering, kan jeg i hvert fald ikke undvære.

Nogle gange har jeg gæster, som har en agenda.
Ugens Bedste Gæst ønsker noget af mig, som jeg ikke kan give.
Han ønsker at se mig sprøjte.
Da han første gang ønskede at besøge mig, og spurgte om jeg kunne sprøjte, 
oplyste jeg, at jeg ikke kunne sprøjte.
Eller faktisk kan jeg, men dette er kun ske for mig én gang for mange år siden i privaten.
Han ønskede alligevel at besøge mig.
Og han gjorde et ihærdelig forsøg. Men dumpede.

Derfor var jeg lidt overrasket, da han bookede en tid hos mig igen.
Han er dejlig sød, og nem at snakke med.
MEN jeg kunne jo ikke give ham det, han ønskede.
Vi havde en lækker fræk hyggetid, og han forsøgte da, igen, at give mig en sprøjteorgasme.
Ikke så ihærdig, som ved første forsøg.
Og det var jeg glad for.
(Det skal siges, at jeg blev lidt øm i underlivet ved hans tidligere forsøg :))
Jeg kunne bruge mit jeg, til at være tilstede, og ikke tænke på, 
at prøve at give ham noget, jeg ikke kunne give ham.

Han fortalte mig, at de fleste piger, han havde været sammen med,
var han lykkedes med at give en sprøjteorgasme.
Han måtte derfor have en vis erfaring med det.
Måske slapper jeg ikke nok af.
Eller også er jeg bare ikke én af de 15 procent af kvinder, der kan få en sprøjteorgasme.

Det gode ved sex er: 
At hvis man er til stede i nuet, så kan man sagtens
få en fantastisk oplevelse ud af det, selv når resultatet ikke er, 
helt det man havde håbet på fra starten af. 
Så trods manglende sprøjteorgasme,
havde jeg et dejligt møde, med en sød indlevende gæst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar