lørdag den 4. juni 2016

Ugens Bedste Gæst, uge 22

For alle dem der har besøgt en glædespige,
gælder det, at I alle har taget en beslutning.
En beslutning om, at man gerne vil afprøve den grænse af.
Så er der dem der udover dette, også træder over den grænse, 
der hedder at være utro.
Utro mod sin partner. Gift eller ej.
Når grænsen er overtrådt, kan dette aldrig gøres om.
En beslutning er taget og udført.

Jeg har ingen egentligt Ugens Bedste Gæst i denne uge.
For et emne er dukket op flere gange i de sidste par uger.
Dem af jer mænd, som vælger at tage den beslutning, 
at overtræde den ultimative grænse, om at være utro mod sin elskede.
Jeg skal ikke sidde her og være en løftet pegefinger.
Det er ikke hensigten med dette indlæg.

Nu er jeg som i nok alle ved, af det andet køn.
Jeg har veninder der fortæller, at de aldrig vil kunne tilgive deres mænd,
hvis de fandt ud af, at de havde været utro.
Uanset om det var en pige manden, havde mødt på en druktur, på arbejdet eller en luder.
Min ene veninde vil helt sikker skride fra manden, med hunden og hendes 2 børn.
Hun vil ikke kunne tilgive ham.
Tilliden er mistet.
På en måde kan jeg jo godt forstå hende.
For det kan ALDRIG gøres om.
Manden har taget et valg.
Et valg som sætter parforholdet på spil.

MEN....!

Jeg har altid haft en utrolig stor appetit på sex.
Min lyst er drevet af mit indre sexdyr.
Jeg har også taget beslutninger, som helt klart har været styret af mit sexdyr.
Jeg prøver ikke, at fjerne skylden fra mig.
For uanset hvad, så det mig der tager den endelige beslutning.
Beslutningen om at være utro.
Jeg har været utro på alle tænkelige måder.
Fra at flirte i Netto mens man rækker ind efter en liter mælk, 
til at sexchatte med et par finger på klitoris,
til at kysse i baren på ens arbejdsplads,
til at dyrke sex på toilettet på et diskotek med en af samme køn.

Min daværende kæreste vidste ikke alt.
Faktisk intet.
Havde jeg dårlig samvittighed. 
Jo, da.
Men...

Mit indre sexdyr fik ikke frit spil i vores forhold.
Og da den første grænse var overtrådt, var næste grænse nem at træde over.
Jeg kan stille mig selv det spørgsmål, om hvorfor jeg blev i det forhold.
Men han gav mig, så meget andet end lige det med sex.

Min veninde kender til min fortid.
Spørg jeg hende om, om han burde have forladt mig, svaret hun prompte,
"Men det er jo ikke det samme"....

Det gammel ordsprog, siger altid...
At der skal to til at danse tango.

For mig i denne sammenhæng, betyder det, at man skal snakke sammen.
Snakke om ens behov. Ens lyster.
Nogle gange bliver man overrasket over, at den anden part vil være med.
Og lige pludselig spiller det bare igen.
Andre gange finder man ud af, man simplethen bare står to forskellige steder.
Og muligvis er det meget svært, at få de to ender til at mødes.
Det er her, at mange vælger at tage et valg.
Valget om at overskride grænser.

At nogle vælger at besøge glædespiger, for at få styret deres sexdyr,
og som mener, at dette er mere følelseskorrekt,
skal ikke høre et ondt ord fra mig.
Det ville jeg ikke, kunne tillade mig med min fortid.

Men gør dig selv den tjeneste, at snakke med din partner om dine sexlyster,
inden du tager den næste beslutning.

Valget er dit.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar